Krąg Redus Dragonus

Krąg Redus Dragonus


#1 2009-05-30 21:44:17

AZURES30

Administrator

6833056
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2009-05-30
Posty: 13
Punktów :   

Czary dla ognia

Ogień


1.Ciepło
Opis: Prosty czar bojowy podgrzewający Twojego wroga.
Efekt: Obrażeń Ogień 2-4 - Koszt: 7 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

2.Dzikość
Opis: Podgrzewa ciało ofiary powodując ogromne poparzenia.
Efekt: Obrażeń Ogień 2-6 - Koszt: 14 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

3.Kula Ognia
Opis: Miota Magiczną Kulę Ognia palącą Twojego oponenta.
Efekt: Obrażeń Ogień 6-9 - Koszt: 21 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

4.Ognisty Grom
Opis: Potężniejsza wersja Kuli Ognia
Efekt: Obrażeń Ogień 9-11 - Koszt: 28 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

5.Walec Ognia
Opis: Zaklęcie tworzy walec, który powala Twojego przeciwnika i trawi w płomieniach.
Efekt: Obrażeń Ogień 11-15 - Koszt: 28 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

6.Żar
Opis: Żar zmusza Towjego przeciwnika do tańca na ognistym podłożu.
Efekt: Obrażeń Ogień 15-22 - Koszt: 48 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

7.Pragnienie
Opis: Powietrze wokół przeciwnika podgrzewa się do tego stopnia, że cierpi on z pragnienia.
Efekt: Obrażeń Ogień 20-24 - Koszt: 48 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

8.Wiązka Światła
Opis: Promień słoneczny oślepia i rani Twojego przeciwnika.
Efekt: Obrażeń Ogień 24-27 - Koszt: 61 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

9.Kula Słoneczna
Opis: Płonąca Kula rani przeciwnika i oślepia go, obniżając jego precyzję podczas następnej rundy.
Efekt: Obrażeń Ogień 29-36 - Koszt: 68 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1
Dodatkowo: 1 runda mniejszej skuteczności

10.Inferno
Opis: Atak ogniowy przeciwko maksymalnie dwóm celom, który parzy ich ciała i oślepia podczas następnej rundy.
Efekt: Obrażeń Ogień 31- 6 - Koszt: 75 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 3
Dodatkowo: 1 runda mniejszej skuteczności

11.Wyschnięcie
Opis: Ofiara czaru zostaje silnie poparzona na skutek czego doznaje paraliżu podczas następnej rundy.
Efekt: Obrażeń Ogień 33-40 - Koszt: 82 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 2
Dodatkowo: 1 runda mniejszej ruchliwości

12.Odwodnienie
Opis: Maksymalnie 3 ofiary zaklęcia zostają na skutek ataku odwodnione i przez najbliższe rundy będą miały problemy w działaniu.
Efekt: Obrażeń Ogień 38-42 - Koszt: 95 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 3
Dodatkowo: 2 rund mniejszej ruchliwości

13.Erupcja Słońca
Opis: Eksplozja cieplna paląca do 3 przeciwników i oślepiająca ich na kilka rund.
Efekt: Obrażeń Ogień 40-45 - Koszt: 102 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 3
Dodatkowo: 2 rund mniejszej skuteczności

14.Supernova
Opis: Potężny atak ognisty wymierzony w Twojego wroga.
Efekt: Obrażeń Ogień 45-54 - Koszt: 115 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 4

15.Ogień Piekielny
Opis: Zaklęcie trawi w śmiercionośnych płomieniach do 5 ofiar.
Efekt: Obrażeń Ogień 51-65 - Koszt: 122 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 5

16.Płonące żyły
Opis: Jakby krew w żyłach zawrzała: zaklęcie to sprawia, że przeciwnik będzie tańczył jakby szedł po lawie.
Efekt: Obrażeń Ogień 56-78 - Koszt: 146 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 3

17.Burza płomieni
Opis: Tysiące tysięcy płonących iskier opada na Twego rywala, wypalając dziury w jego ciele i ubraniu.
Efekt: Obrażeń Ogień 67-87 - Koszt: 153 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 4

18.Jonizacja
Opis: Zmienia Twoich wrogów w papkę.
Efekt: Obrażeń Ogień 83-108 - Koszt: 169 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 4

19.Świecące oczy
Opis: Trudno celować z takimi oczami, Twój przeciwnik ślepnie na 1 rundę.
Efekt: Obrażeń Ogień 92-112 - Koszt: 169 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 5
Dodatkowo: 1 runda mniejszej skuteczności

20.Apokaliptyczny ogień
Opis: Spala wszystko i wszystkich. Twoi przeciwnicy będą zbyt zajęci ratowaniem własnego życia, by zwracać uwagę na Ciebie.
Efekt: Obrażeń Ogień 101-130 - Koszt: 203 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 5
Dodatkowo: 2 rund mniejszej skuteczności

21.Czyściec
Opis: Potworny żar niepozwalający ucieć przed śmiercionośnymi płomieniami.
Efekt: Obrażeń Ogień 112-146 - Koszt: 237 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 6


Minoris - Ognistego Golema
Opis: Golem będzie wspierał Cię podczas pojedynku z wrogiem.
Efekt: Przyzywa stwora - Koszt: 100 Mana - Poziom 1/1

Majoris - Przyzwanie Smoka
Opis: Czar przyzywa smoka, którego oddech spali Twoich wrogów.
Efekt: Przyzywa stwora - Koszt: 140 Mana - Poziom 1/1

Superior - Inkantacja cerbera
Opis: Przyzywa piekielnego ogara który będzie walczył u twego boku aż do końca pojedynku.
Efekt: Przyzywa stwora - Koszt: 170 Mana - Poziom 1/1


Zdobycie zaklęć z numerami od 1 do 10 = Dominus Minoris Deflagratio + zaklęcie Ognistego Golema
Zdobycie zaklęć z numerami od 1 do 15 = Dominus Majoris Deflagratio + zaklęcie Przyzwanie Smoka
Zdobycie zaklęć z numerami od 1 do 21 = Dominus Superior Deflagratio + zaklęcie Inkantacja cerbera

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gtiteamlebork.pun.pl www.otherkin.pun.pl www.flirciarze.pun.pl www.chocolatenostale.pun.pl www.vri.pun.pl