Krąg Redus Dragonus

Krąg Redus Dragonus


#1 2009-05-30 21:36:45

AZURES30

Administrator

6833056
Skąd: Mielec
Zarejestrowany: 2009-05-30
Posty: 13
Punktów :   

Czary dla uzdrowicieli

Uzdrowienie


1.Lekkie Uzdrowienie
Opis: To proste zaklęcie leczy twoje rany.
Efekt: Uzdrowienie 2-2 - Koszt: 7 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

2.Uzdrowienie
Opis: Średnie zaklęcie uzdrawiające, które regeneruje życie maksymalnie 2 członków kręgu, jeśli zostanie użyte podczas ich wspólnej walki. W przypadku pojedynku uzdrawia Ciebie.
Efekt: Uzdrowienie 3-6 - Koszt: 11 Mana - Poziom 2/3
Efekt: Uzdrowienie 4-9 - Koszt: 14 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 2

3.Ochrona (Ogień)
Opis: Chroni Ciebie oraz 2 magów z Twojego kręgu przed atakami ogniowymi. Działanie utrzymuje się przez kilka rund walki.
Efekt: Ochrona Ogień 6-9 - Koszt: 21 Mana - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 2
Dodatkowo: 3 rund odporności

4.Lekka Ochrona (Woda)
Opis: Zaklęcie broni Ciebie lub dowolna osobę z Twojego kręgu przed atakami wodnymi. Działanie utrzymuje się przez kilka rund walki.
Efekt: Ochrona Woda 6-9 - Koszt: 21 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 1
Dodatkowo: 3 rund odporności

5.Odporność (Ziemia)
Opis: Zaklęcie broni Ciebie lub dowolnego członka kręgu przed atakami ziemi. Działanie utrzymuje się przez kilka kolejnych rund.
Efekt: Ochrona Ziemia 6-9 - Koszt: 21 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 1
Dodatkowo: 3 rund odporności

6.Ochrona (Powietrze)
Opis: Zaklęcie broni Ciebie lub dowolnego członka kręgu przed atakami powietrza. Działanie utrzymuje się przez kilka kolejnych rund.
Efekt: Ochrona Powietrze 6-9 - Koszt: 21 Mana - Poziom. 3 / 3
Maks. ofiar: 1
Dodatkowo: 3 rund odporności

7.Uzdrowienie
Opis: Zaklęcie to regeneruje życie Twojelub maks. 3 członków Twojego kręgu.
Efekt: Uzdrowienie 9-15 - Koszt: 28 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 3

8.Koncentracja
Opis: Celnosc Twoja lub twoich towarzyszy z kręgu zostanie poprawiona na kilka rund.
Efekt: Ochrona Precyzja 15-24 - Koszt: 14 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 2
Dodatkowo: 3 rund odporności

9.Energia
Opis: Wzmacnia wytrzymałość 1-2 czlonków kręgu lub twoją na okres 3 rund.
Efekt: Ochrona Wytrzymałość 9-11 - Koszt 14 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 2
Dodatkowo: 3 rund odporności

10.Geniusz
Opis: Podnosi o parę punktów inteligencję ofiary zaklęcia (Ciebie lub członka Twojego kręgu) na kilka kolejnych rund.
Efekt: Ochrona Inteligencja 6-6 - Koszt: 14 Mana - Poziom. 3 / 3
Maks. ofiar: 2
Dodatkowo: 3 rund odporności

11.Odporność (Ogień)
Opis: Staki ogniowe nie stwarzają zagrożenia dla Ciebie lub trzech członków twojego kręgu, gdyż chroni was ściana ognia. Działanie utrzymuje się przez kilka kolejnych rund.
Efekt: Ochrona Ogień 15-24 - Koszt: 48 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 3
Dodatkowo: 3 rund odporności

12.Odporność (Woda)
Opis: Pierścień magiczny odpierający wodne ataki. Ochroń siebie lub 3 członków kręgu przez kilka rund.
Efekt: Ochrona Woda 15-24 - Koszt: 48 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 3
Dodatkowo: 3 rund odporności

13.Odporność (Ziemia)
Opis: Generuje magiczną otchłań w ziemi wokół Ciebie i członków Twojego kręgu oraz odbija częściowo ataki żywiołu ziemi. Działanie utrzymuje się przez kilka kolejnych rund.
Efekt: Ochrona Ziemia 15-24 - Koszt: 48 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 3
Dodatkowo: 3 rund odporności

14.Odporność (Powietrze)
Opis: Zaklęcie chroni Ciebie lub członków kręgu przef atakami żywiołu powietrze. Działanie utrzymuje się przez kilka rund walki.
Efekt: Ochrona Powietrze 15-24 - Koszt: 48 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 3
Dodatkowo: 3 rund odporności

15.Wyleczenie
Opis: Leczy Ciebie lub potrzebującego członka kręgu z ran poniesionych w walce.
Efekt: Uzdrowienie 31-47 - Koszt: 88 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 1

16.Przekazanie życia
Opisy: Zaklęcie przekazuje część życia rzucającego wybranemu magowi.
Efekt: Uzdrowienie 74-90 - Koszt: 99 Mana, 10 Życie - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 1

17.Potężne przekazanie życia
Opisy: Podobnie jak przekazanie życia, tyle że silniejsze i bardziej niebezpieczne dla rzucającego.
Efekt: Uzdrowienie 92-119 - Koszt: 107 Mana, 20 Życie - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 1

18.Lekka regeneracja many
Opisy: Przywraca częściowo manę Tobie i Twoim kompanom.
Efekt: Regeneracja many 56-81 - Koszt: 2 Mana, 20 Życie - Poziom 3/3
Maks. ofiar: 2

19.Szybsze gojenie ran
Opisy: Zasklepia Twoje rany byś mógł walczyć ciut dłużej.
Efekt: Uzdrowienie 72-83 - Koszt: 93 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 1

20.Średnia regeneracja many
Opisy: Regeneruje many byś (lub inny cel) mógł rzucać więcej zaklęć.
Efekt: Regeneracja many 74-112 - Koszt: 2 Mana, 30 Życie - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 3

21.Boskie uzdrowienie
Opisy: Potężne zaklęcie lecznicze będące prawdziwym zbawieniem od śmierci.
Efekt: Uzdrowienie 94-112 - Koszt: 131 Mana - Poziom 3 / 3
Maks. ofiar: 4
Dodatkowo: 2 rund częściowych obrażeń



Minoris - Przywołanie Driady
Opis: Driada będzie leczyć ciebie oraz członków Kręgu podczas walki.
Efekt: Przyzywa stwora - Koszt: 100 Mana - Poziom 1/1

Majoris - Przywołanie Ducha Światła
Opis: Gdy przywołasz Ducha Światła, będzie on leczył i chronił Ciebie oraz członków Twojego Kręgu w walce z innymi Kręgami.
Efekt: Przyzywa stwora - Koszt: 140 Mana - Poziom 1/1

Superior - Wezwanie Jednorożca
Opis: Jednorożec jest pomocnikiem uzdrowiciela regenerującym nie tylko Twoje życie lecz także Twoich przyjaciół.
Efekt: Przyzywa stwora - Koszt: 170 Mana - Poziom 1/1



Zdobycie zaklęć z numerami od 1 do 10 = Dominus Minoris Salutifer + zaklęcie Przywołanie Driady
Zdobycie zaklęć z numerami od 1 do 15 = Dominus Majoris Salutifer + zaklęcie Przywołanie Ducha Światła
Zdobycie zaklęć z numerami od 1 do 21 = Dominus Superior Salutifer + zaklęcie Wezwanie Jednorożca

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.milicja.pun.pl www.vri.pun.pl www.chocolatenostale.pun.pl www.flirciarze.pun.pl www.otherkin.pun.pl